Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

    Zwrot towaru

  1. Zamawiającemu będącemu Konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania ostatniego Towaru lub daty, w której osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Zamawiającego weszła w posiadanie ostatniego Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może zostać wysłane w dowolnej formie, np. pismem, faksem lub pocztą elektroniczną.
  2. Zamawiający może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego regulaminu, jednak skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe, wystarczy że Zamawiający powiadomi Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy
    w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Zamawiającemu wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o odstąpieniu od umowy przez Zamawiającego. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez Zamawiającego w pierwotnej transakcji, chyba że Zamawiający wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem Zamawiający zobowiązany jest do podania Sprzedającemu numeru konta bankowego, na które ma być dokonany zwrot. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
  4. Zamawiający jest zobowiązany do zwrotu Towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Zamawiający poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli Zamawiający odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  5. Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat związanych ze zwrotem, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru.
  6. Zamawiający ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż to było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Zamawiającemu w odniesieniu do Towarów wykonanych na indywidualne zamówienie, opatrzonych grafiką dostarczoną przez Zamawiającego.

 

 

Reklamacje

 

    1. Reklamacje związane z realizacją zamówień złożonych w Sklepie powinny być składane e-mailowo – na adres:            sklep@instashirt.pl, lub pisemnie na adres Sprzedającego:

 

           OPTIMPRO Sp. z o.o., ul. Gołaśka 29/37, 30-619 Kraków

 

  1. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania, włączając w to powiadomienie Zamawiającego o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  2. Sprzedający powiadomi Zamawiającego o wyniku postępowania reklamacyjnego za pośrednictwem wiadomości e-mailowej lub pisemnie (w zależności od formy złożenia reklamacji).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl